
Leonida Zalokar je doktorica socialne pedagogike; magistrica psihologije, certificirana Transakcijska analitičarka – psihoterapevtka (CTA-P) in certificirana AIT psihoterapevtka.
V Londonu se je uspešno usposabljala tudi iz DBT (dialektična vedenjska terapija). Za globlji vpogled v otroško dušo se je vpisala v dvosemestrski študij otroške in mladostniške psihiatrije in ga uspešno zaključila. Zaradi svoje osebne izkušnje s psihiatrično in kasneje zavodsko obravnavo v otroštvu in adolescencu, se je že v mladostništvu odločila, da bo delala z otroki, »ki jih nihče več ne zmore, ker preveč štrlijo ven«. Sprva se je zaposlila kot vzgojiteljica, kasneje svetovalna delavka, od leta 2007 pa vodi Strokovni center Planina, ki je v slovenskem prostoru prepoznan kot zavod z »najhujšimi« primeri in zavod, ki vzpostavlja inovativne programe pomoči – kot avtorica je na 8. Slovenskem forumu inovacije namreč prejela nagrado za najboljšo storitveno inovacijo Pedagoško medicinski model obravnave otrok in mladostnikov z izraženim nevarnim heteroagresivnim vedenjem. 2x je bila tudi nominirana za Slovenko leta. Leta 2022 je prejela European Award for Best Practices in the Platinum Category (ESQR), Strokovni center Planina pa je leta 2023 prejel The International Diamond Prize for Exellence in Quality in the Gold Category (ESQR).
V prostem času izvaja psihoterapijo v okviru s.p., predava pri nas in v tujini in je pridružena in aktivna članica različnih asociacij pri nas in v tujini. Profesionalno in znanstveno se že več desetletji ukvarja predvsem z osebnostnimi motnjami in psihopatijo.
ICHM uvodno predavanje: Screw motivation, what you need is discipline (VIR: povzeto po WISDOMINATION – Entrepreneurship, Health, How to fix the world, How to human, 2015)
Predavanje poudarja, da je motivacija pogosto kratkotrajna in nezanesljiva, medtem ko je disciplina tista, ki dolgoročno omogoča uspeh – tako v znanosti, športu kot tudi v vsakdanjem življenju. Namesto iskanja navdiha iz trenutnih čustev se udeleženci seznanijo z močjo vsakodnevnih navad, strukturiranih rutin in doslednosti pri doseganju ciljev.